slodycze-reklamowe-5Reklama, walka o klienta, chęć bycia dostrzeżonym na rynku, to działania podejmowane w dzisiejszych czasach przez większość firm. Właściciele zastanawiają się nad tanim, ale jednocześnie skutecznym sposobem reklamy swojej działalności. Słodycze reklamowe, to tani i prosty sposób, aby klient zapamiętał naszą firmę. Cukierek, lizak lub czekoladka, z logo Twojej firmy nie kosztuje wiele, a sprawia, że klient szybko zapamięta nazwę firmy, a zjedzona słodycz sprawi mu przyjemność. Słodycze reklamowe, są dobrym dodatkiem do ulotek lub ofert przedstawianych przez hostessy. Podstawowa wiedza psychologiczna uświadamia nam, że człowiek nie lubi mieć wobec innych długu wdzięczności. Ofiarowana niewielka słodycz sprawa, że Twój klient chętniej wysłucha hostessy przedstawiającej ofertę lub weźmie proponowaną mu ulotkę. Słodycze reklamowe zwiększają szansę na zainteresowanie potencjalnych klientów Twoją ofertą lub produktem, a także zwiększają szansę na zapamiętanie nazwy Twojej firmy i jej logo. Słodycze reklamowe nie zawsze zjadamy od razu. Często na dnie torby z laptopem lub torebki znajdujemy ofiarowanego nam cukierka, gdy zasiadamy do kawy. Mamy wtedy chwilę czasu do zajrzenia na stronę firmy podczas odpoczynku i wgłębienie się w jej ofertę. Słodycze reklamowe sprawiają, że firma wyróżnia się wśród potencjalnych klientów, kojarzy się im pozytywnie i zostaje zapamiętana.