Nawet najbardziej znane marki na świecie inwestują w marketing i reklamę swoich produktów, ponieważ wiedzą, że ważna jest ciągła obecność w świadomości konsumentów. Prowadzenie i sprzedaż produktu bez reklamy jest bardzo utrudniona i przypomina puszczanie oka do dziewczyny w ciemnym pokoju. Tylko my wiemy co robimy, a skąd mają to wiedzieć nasi potencjalni klienci? Właśnie dzięki reklamie. Reklama posiada formy tradycyjne, jak na przykład ulotki, plakaty reklamowe, papierowe plakaty, a także formy nowocześniejsze – w telewizji, radiu oraz przez internet. Choć tradycyjne formy nadal się utrzymują, to największe triumfy święci reklama internetowa, która pozwala dotrzeć do setek milionów odbiorców na całym świecie. Reklama internetowa nie wymaga takich nakładów finansowych jak na przykład reklama w telewizji czy radiu, a może być skuteczniejsza i podążać za odbiorcą, który wcześniej wyszukiwał informacji związanych z daną marką czy produktem. Bez względu na to, jak dobry produkt sprzedajemy, ważne jest, by go reklamować.